2 månader

Japp! Tiden går så fort.. Från att varit tjock till att ha en liten trollunge i min famn. Som mamma gäller de nu att ta vara på tiden han sover för den blir allt mindre och mindre.. Utvecklingen får framåt och de blir bara roligare ich roligare att vara hemma på dagarna, spec när vädret är så himla bra nu!
Det är fredag idag och hans 2 månadersdag så de börjar med att vi nu är hos valentins farmor och farfar och myser med hundarna samt hans farfar dom snart kommer hem! Efter de blir de en tripp till min farmor och farfar för lite fika och mys! Efter de blir de att puttra vidare med vår älskade bil till valentins mormor och morfar för där ska jag agera salong idag! Blir både klippa och färg på dom, de behövs! Och jag tycker de ska bli så kul att få plocka fram min kreativa sida! 
Sen blir de att passa på att åka och handla medans mina föräldrar passar Valle.. Så blir en riktigt bra middag ikväll med kött, klyftpotatis, vitlöksbröd och sallad!
Hinner jag med blir de även städning/tvätt hemma och en biltvätt i verklingstiden på hårfärgen! Så ska röra på fläsket straxt för här i soffan blir inget gjort.. Vi hörs ol ett tag igen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0