Vad ska jag göra?

Jobba eller plugga?
Jobba extra och plugga distans?
Vad ska jag isånnafall plugga och vad vill jag bli?
Min dröm va frisör men känns som om de är för svårt att hitta de rätta stället för att få hålla på med de som jag brinner för mest.
Borde man resa och jobba utomlands nu när man fortfarande är ung, innan de är dags för att skaffa familj?
Uppfylla drömmar som att köpa en Audi, resa till newyork, Thailand, Australien osv .. Köpa en till hund, att ha ägt en egen lägenhet, tjäna massor av pengar och att varje vinter fly från snön och komma tillbaka till våran och att gå igenom en bröstoperation!
Vad mer krävs för att få de att slå in..? Pengar.
De är allt som spelar roll här i världen och de suger.
För om jag hade ägt alla pengar i världen så hade jag inte haft några drömmar och vad hade jag då haft att kämpa för, inget! Och då hade jag inte heller varit lycklig..
Livet är komplicerat just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0