För mycket..

Olja varjedag, det nästan kockar! Har varit 34 grader varjedag!
Har "återfuktat" för mycket.. Så min hud blev så mjuk att den börja "smula" flagna.. Så är skit nojjig nu att jag aka vara blek så har duschat av mej allt för att kunna smörja in mej på nytt med en inte lika fet kräm.. Och då när man blir som mest sugen på att springa och sola när är det MULET?! Heeeeeelp me! Blir inte vädret bättre fast vi åker till andra sidan ön ligger jag ute i de mulna ändå, det är ju trots allt 26grader just nu och klockan är 9.45!
Sp det kan ju vända senare vilket jag hoppas! Jag är beroende av solen och brunheten, tävlar med dom jag är nere med om att bli brunast.. Ligger på 2av3 nu då jag flagnade men innan va jag brunst så bara fortsätta med alla knep som finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0