maskerad

Maskerad på lördag,! 90talet, diskuterade med malin idag ang klädsel, hon tyckte jag skulle vara pretty woman och så får de bli!
Idag har jag farit och flängt..
Varit på UM sedan skjussat mamma på möten haft hennes bil då min va trasig.
Hållt på med min hemsida och fixat snyggt och även hunnit till mekonomen och har precis kommit hem där ifrån..
Det finns allt snälla grabbar! Kom över en rimlig summa och reservdelarna kommer i morgon vilket är kanon!
I morghon blir de lite mera tid till bilen men på morgonen ska jag först in till "salongen" och fixa en kompis kompis som också ska på maskeraden på lördag! Så blir typ en lite invigning i morgon även fast den är långt ifrån klar!
 
Ni som är nyfikna kan få se en liten bild snart!
Nu saknas bara en frisör stol , krokar så jag kan hänga upp löshåret på väggen, en "vänt soffa" och lite små pill som blommor större spegel lampor osv!
 
Kommer bli super fint när det är klart!! lääääängtar!!
Var nere igår och städade samt fixade lite småpill vilket jag blev nöjd med! Kom även på en ide som att ha torkade kvistar 180cm höga i mörkbrunt som passar vita väggen och sedan lägga i en ljusslinga i den andra vasen och ha varsin om spegeln! Hoppas ni får upp lika fin bild som mej! Det är mysstämmning på g!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0