"Hejdå"

Borde man inte fortfarande vara nykära, har trots allt inte ens gått ett år.. Pusspusspuss sen inom sekunder är dörren låst och det är tomt hemma, bara jag och hunden kvar. Är de så här de ska behöva vara? Behöver ett jobb nu annars kommer jag tröttna av att aldrig längta hem och sakna..
Kan inte sluta tänkta på förrgår natt, nått som inte stämmer och tycker man kan prata om allt men tydligen inte. Vad gör man ser de i ögonen på honom men han förnekar de? Men om jag fortsätter dryga så kanske du tillslut fattar att jag är seriös med frågorna jag ställt och förväntat mej att du sväljer stoltheten och ger mej ett ärligt svar. Allt jag begär.

Såra mej hellre med en sanning, än gör mej glad med en lögn.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är bra det hoppas att det blir bra ! En prinsessa ska alltid bli behandlad som en prinsessa :) kram

Svar: Gulligt sagt! :)
elin

2012-10-11 @ 21:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0