wendys hair

på jobbet, sitter vid deras data nu och hoppas att det ska komma någon dropin kund för jag är ledig till 19.30..
Har varit en lugn dag vilket är akönt fast ändå jobbigt då man typ somnar och blir seg?!
Men vädret har varit på topp i alf och man ska inte klaga!
Min pojkvän ska hjälpa mej att göra mörka slingor i mitt hår ikväll och färga "utväxt" vilket jag tycker är så jävla snyggt, dock lär jag få lägga den själv då jag inte litar fullt ut på han haha, men slingor i mössa kan vem som hellst göra, så det ska han få göra!!
nej dags att fokusera på jobbet och göra nått annat som är lite mera nyttigare, typ städa?
längtar till stängning för jag vill hem och sova !!
ska till jobbet i morgon vid 16 för att göra en hårförlängning, så hoppas på dåligt väder i morgon för då kommer jag inte ha ångest av att åka till jobbet efter att jag slutat skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0