Vill inte gå upp...

Blev sen natt igår, men fick de som skulle in i dag klart.. Det är huvudsaken! Måste bara säga att jag älskad Lollo som klippte ihop allt till en powerpoint , så nu är allt som de ska och de kommer lämnas in nu på morgonen påskrivet och klart!!
Börjar skolan kl 9, har ingen lust att spraya lakan och skita ner mina kläder.. Ska ialf dit och titta eftersom de är obligatoriskt..
Måste upp nu och smörja ögonbrynen sen blir de på med mina rayban så ja kan dölja trött heten!
Mina nys shorta idag skulle inte sitta helt fel!!
Sen blir de hem o sola/plugga och sedan duscha för måste raka benen, tur att man ialf har vita strån så de inte syns när man slarvat!!
Hörs senare!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0