svar på kommentar:

S: Var någonstans gjorde du läpparna och vad kostade det? Blev skitsnyggt! Har gjort läpparna 3 ggr men det känns som att det går ut så jäkla fort...

Gjorda mina läppar i Akalla! Kostar 2500 för Stylage storlek (S) !
Jag fyllde bara 0.55ml vilket gjorde stor skillnad då jag fyllde 2ml när jag fick använda restylane.. Så tror din kropp är som min, den reagerar olika på olika material! Juvederm funkade inte heller för mig allt gick ut inom nån månad..
Men denna gång känns de som om de kommer sitta!
Jag är bara ute efter ett put och är jätte sugen på att se resultatet när blåmärkerna och svullnaden gått ner helt!!
Sen kan de många gånger vara kvar i läpparna bara att man inte tycker man ser de för att svullnaden försvunnit men när jag fyllde igår hade jag fortfarande kvar från förra gången jag fyllde vilket var i juli förra året! Så va försöktig med hur mycket du fyller för de är lätt att se i syne på storleken efter ett tag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0