Säng mys med te

Sitter nu i sängen med en kopp te!
Har solat i 4 timmar idag, så fick lite mera färg, lite röd med de lägger sej alltid! Får nog snart köpa en starkare olja , ser ingen skillnad när jag solar längre verkar ha kommit till de stadiet där jag inte kan bli brunare då jag har haft olja med solskyddsfaktor 2! Dags att bränna utan nu tycker jag..? Har fått en bra grund färg! Så har ett uppdrag i veckan, köpa ny olja!
Någon som vet någon bra?!

Har även varit och hälsat på familjen där vi fick mat och ny bakad paj! Tog med pojken och hans bror!
Innan de var vi på bauhaus och handlade, där mina bröst rädda oss från en lååååång kö! Så kanske får följa med grabbarna lite oftare att handla nu?!

De kollade även på träningsläger och vi handlade mat. Jag fick köra merschan hem för första gången, jag ÄLSKAR den! Så åkte en lite sväng innan jag kom hit! Ska åka och lämna tbx bilen straxt!

I morgon så ska jag köra mc för första gången på ett år?! Ska bli så kul!! Det ända som är tråkigt är att övningskörnings skylten ska på även fast man kan köra... Men större mc och mera fart så får stå ut dom gångerna! Tror dock bara de blir banan som jag kommer få köra på vilket som behöver övas upp då "hinderbanan" va svår nog med mindre mc..
Men taggad som fan!!

Nej nu dags att dricka te med älsklingen! Hörs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0