Nyduschad

Sitter insmörjd nyduschad och fryser! Har precis kommit in från jacuzzin!! Det va ju skönt att bada, men springa från jacuzzin och in är mindre kul...
Fick bli en barn dusch men ändå fryser jag, så pojken fixade en kopp te till han och mej! UNDERBART!!!
Idag har man verkligen fått känna att sommaren är på gång! Är brun bränd och full med fräknar, vill bara ha mer färg! Kan aldrig få nog, det är så snyggt och fräsch att vara brun! Nu fattas de bara en snygg färg på mitt hår vilket jag inte har fixat.. Känner att de är bättre att få hjälp med slingor av någon som kan, lite mer mörka i de blonda så man ser lite naturligt blond ut för nu ser man bara ut som aa, jag vet inte vad.. Så hoppas på att få hjälp av någon i skolan i morgon.. är ute efter den där perfekta blonda sen är det bara löshåret kvar som min bästaste salong kommer att fixa på mej vilket jag lääääängtat efter! Finns inget mer somrigare än långt blondt hår!! Åh sommarjännslirna tar aldrig slut!! Kan inte sluta älska att jag faktiskt på en dag blivit så brun?!
Hörs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0