Typiskt mej..

Jag mötte upp Pernilla (en från salongen) för att lämna en baslåda som jag tidigare lånat av hennes familj!

Vi bestämde träff, jag slängde in sakerna i bilen och åkte.

Bara de att när jag kom fram så tog jag ur nyckeln för att kunna öppna bagageluckan, lade nyckeln i bagageluckan för att kunna använda båda händerna när jag skulle bära. Bärde över sakerna och sen anmälde jag glatt igen bagageluckan.

Var tror ni jag märkte sen? Jo nyckeln ligger i bagageluckan.. Så jag stoppade Pernilla från att åka i väg, vi leta igenom hela bilen efter en spak i bilen till bagage luckan.. Sedan står de i manualen att det endast går att öppna bagageluckan med nyckel!
Så vi upptäckte att de va kört att vi letat i onödan så snäll som hon är fick jag skjuss hem för att hämta reservnyckeln!

Och jag måste bara säga att jag verkligen ÄLSKAR reservnyckeln ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0