Studentskiva!

Om någon är sugen har jag 3 biljetter kvar...

Taggad, sådär. Ska bli kul självklart! Men har nog bara inte fattat de än?
Men allt inför kvällen är framplockat!

Dags att gå upp nu! Och sedan bär de av mot port73 med syrran! Är ledig i dag och hon med så passar på med sällskap!!

Sedan blir de en sväng förbi salongen med biljetter till min skiva!

Ska hinna sola också och sedan köpa de sista till min pojkväns lägenhet och åka förbi och lämna de plus min väska och massa annat så jag slipper släpa runt på de ikväll på "krogen"..
Blir att parkera bilen där i eftermiddag så man kan ta sej hem på torsdag om de behövs!

Nej dags att gosa med katten och messa med min älskling sedan dra, kanske frukost på donken?

Haha ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0