Sjuk

Är fr sjuk idag var det exakt 1 vecka sen de började.. Feber vill inte försvinna, hur mycket jag än snyter mig så lyckas de ändå komma tillbaka.. Och min hosta ska vi inte snacka om..
Blir hemma idag!
Men är stolt över mej själv att jag kämpade mej till föreläsningen igår även om jag drog hem vid lunch.. Men mina lärare förstod mej så de var skönt!
Så åkte förbi hemma där min okänd familj bor och hämtade hunden, sen åkte jag hem till pojkens lägenhet ich lagade mat samt bäddade ner mej i soffan och bara tog de lugnt!!

När jag orkar stiga upp och klä på mig ska jag åka förbi skolan och hämta mins frisör grejer då jag ska klippa pojkvännens lillebror som ska ha skiva i morgon!

Nu blir de att laga frukost och fortsätta titta runt på blocket efter... Hemlis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0