Lördag!

Vilken kväll jag hAde med min älskade bästavän och hennes man (internskämt)!
Vi spelade musik lagade god mat, bakad potatis med kycklingspett och smulpaj till efterrätt!
Vi hade turbon på hela kvällen, blev sedan runt 22 att skjussa hem min kära vän ..
Men jag kom hem till min pojkvännen igen gav han mej massage och vi pussades och hade jätte mysigt!
Nu har han redan dragit för att hinna gymma innan han ska iväg ! Så jag ska gå upp straxt och börja med hans lunch., han ville ha pannkakor! Snäll son jag är och som han förtjänar så är de klart han ska få de!
Sen ska han iväg några timmar och då tänkte jag dra och sola, äventyrlig träffa någon polare, sen åka hem till min pojkvän igen för att bestämma om de blir utgång eller inte, annars kan man ha lika kul som vi hade igår, skadar inte!!!
Ska börja fundera på vad jag ska laga för mat ikväll.. Hmm!
Hej så länge!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0