Kortfattat

Vaknade upp och mådde skit, pappa åkte och hämtade mej!
Har varit hemma hela dagen tills för någon timma sen då jag fick samtal från farmor och farfar som var sjuka.. Mindre kul. Har hjälpt dom idag så mycket jag kunnat så kom nyss hem...
Så för att rensa tankarna lite så röjde jag ur bilen och tvättade/damsög den invändigt!
Funderar på att åka till en "gör de själv" hall och tvätta av bilen så den blir ren på utsidan också, vilket behövs!!

Jag och älsklingar har pratar idag om att åks utomlands ganska snart! Fick erbjudande på mejl idag att åka till Turkiet vilket vi båda föll för och ska kolla igenom och kanske boka i helgen??

Nu väntar jag bara på pappa sen ska vi mecka bil sen blir det att åka till pojken och laga mat medans han gymmar, underbar kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0