I mitt gamla rum

Ligger i sängen och bara kollar upp i taket!
Kaffekokaren står på och snart dags för fika med familjen.
Ni kan inte förstå hur skönt de va att komma hem till mamma efter jobbet på salongen och maten är klar?!

Men sen finns de ju en del mindre sköna saker med att vara hemma.. Tex att min mamma precis kom in i mitt rum och sa åt mej att städa upp i rummet och ta hand om alla kläder som ligger överallt..

Inte lätt att veta vad man ska ta med sej, vad mamma har tvättat sen jag va hemma senast osv..

Känns rätt tomt i rummet jämfört med allt som brukar vara här? Nästan inga skor på golvet , garderoben brukade vara full med hängande kläder.. Nu är den gles!
Jag säger bara stackars min pojkvän när jag nu snart tagit över hans gaderob.. Ett projekt som måste lösas!

Nej ska sväva ut ut min tanke bubbla nu och fika! Ciao...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0