Ledig, djurmagasinet

Är ledig idag vilket är skönt, enligt mitt schema är jag ledig i veckorna och är därför ledig idag eftersom jag jobbar i helgen!
Som sagt så tog jag och min pojkvän beslut att åka och kolla på en hundvalp igår vilket vi båda fastnade för och som flyttar hem till oss redan på måndag! Vill bara att tiden ska rinna iväg, fort! Kan inte vänta på att få hämta dej!! Så idag när Farsta centrum öppnar ska jag dit och köpa hundgodis så jag kan träna lydnad, nytt halsband samt ett bättre koppel!
Vi båda blev förvånade igår när vi såg vilken liten busig rackare han var! Han älskar att springa efter pinnar och bollar vilket passar mej bra då hunden hellre gör de än att gå långa promenader! Han älskar att duscha och hoppa i vattenpölar, även att vara ute bär de regnar.. Så de slipper jag dock inte undan !!
Ska äntligen få mitt första riktiga husdjur, och du ska bli riktigt bortskämd, både från mej och din husse!! Du anar inte hur bra du kommer få de med oss! Och om semesterns gått igenom som planerat så har jag semester från och med nästa vecka och 2 veckor frammåt! Och då ska vi spendera all tid med varann och du kommer bli min nya bästavän!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0