Hard work work..

Jobbat hela helgen, och gick nyss en sen kvällspromenad vilket var jätte skönt!
Idag har jag hunnit med mycket! Har fyllt på med lite mera löshår vid ansiktet , kändes lite tomt och måste vara perfekt till studenten!!
Har även gjort en stor flytt ( mitt rum finns inte kvar längre ) vilket är skönt för nu känns de äntligen som att man flyttat på riktigt för nu är alla mina saker som jag ska ha kvar i lägenheten, blev ganska mycket så blir att rensa bland allt i morgon!
I morgon ska jag även hinna sola, fixa en polares hår, fixa mej själv inför middagen som är på kvällen med klass och skola.. Är just nu inte alls taggad på studenten är så trött på allt ståhej runt i
Kring de nu, spec när man typ springer ut sist i hela världen känns de som ..
Hörs i morgon !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0