Gissa..

Att i morgon fyller jag 19år!!!
Vad har jag önskat mej.. Inget! Blir mera spännande så! Men har redan fått en gitarr av min älskling och sen ögonbrynen av mamma !
Ska nog dock dit och fylla på dom snart igen då don typ har läkt nu och tycker nästan dom blev lite för ljusa?
Jag och pojken gjorde isglass igår som vi snart ska hem och smaka på! Är just nu i hälsokosten och fixar lite, eller jag somna på bordet i personalrummet så nu har älsklingen lagt mej i en soffa med hunden !! Ska sola ikväll och sen bara mysa, pga stormen blir de inget åka till landet utan stannar hemma i lägenheten och bara myser! Nu längtar jag efter soffan och en bra film !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0