Trött i sängen

Ska straxt gå upp och fixa mej börjar jobbet kl 10 och tänker ta bilen idag så måste åka ungefär halv ! Fick förfrågan igår från mina föräldrar om jag ville bli med bjuden på en utomlands resa i september?! Det tackat man inte nej till så ska nu be om ledigt så önska mej lycka till..! I morgon hat jag bokat in mc från 10-12 inte så spec sugen faktiskt... Funderar på att avboka! Efter de blir det att åka till stan med mamma och bara mysa äta lunch samt att hitta lite kläder! Va länge sen jag gick i affärer nu, bara blivit internet shopping senaste tiden? Så ska ta mej tid nu och kolla lite på Zara som jag äääälskar! Och även kolla upp någon bra secondhand butik! Man kan hitta fet mesta i dom och även saker som andra då inte har ! Ännu roligare! Nej dags att samla sej och göra sej klar för ännu en arbetsdag, ledig måndag/tisdag lääääääängtar för nu är min kropp slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0