Morgon pigg..?!

Fel ord! Morgon trött! Fredag idag, skönt för er som ät lediga själv vet jag inte när jag sist va ledig en helg.. Min söndag har försvunnit så är inte ledig fören måndag.. Suck! Är trött och vill spendera tid ihop med min älskling.. Tiden bara rinner iväg och jag vet inte var den tar vägen! Jag har ialf lärt mej att tiden är dyrbar så slösa inte bort tiden på fel saker/personer! Till slut ståt du där ensam med all tid i världens men ingen att dela den med.. Då blev de helt plötsligt bättre som de va innan att ha lite tid och spendera den rätt!! Hunden har åkt, jag är klar för att åka till jobbet , nu fattas bara humöret.. För jag är trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0