Lunch rast

Min timme har gått fort! Endast 15 min kvar sen är lunchen över och dags att sätta igång med mina 2 sista kunder! Sedan dags för mej att slänga i mej en drick yoghurt och plocka upp Malin och bege mej till gymmet!! Tagga tagga tagga!!! I morgon blir de Inge gym för min del, blir att ha en liten fixar kväll på salongen, min ombre ska bort! Så blir slingor i hela håret istället, så kommer inte bli så mycket ljusare utan bara ta bort ombre så gott de går! Jag vet, jag älskar min ombre men är så jobbigt att hålla efter då jag får blond utväxt så ska låta mitt naturliga växa ut och på så sätt få ny ombre! Så den kommer komma tillbaka på naturligt sätt!! De kommer passa bättre färgmäsigt också, inga stark kontraster som de nu är! Sen kommer jag försöka underhållanhåret så utväxten inte blir för lång, inte heller snyggt att ha som jag har nu.. Åh Gud vilka krav jag ställer på mej själv! Tack gode Gud att min lunch snart är över, annars hade detta inlägg kunnat blivit hur långt som helst!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0