Jobb jobb jobb

Ledig på måndag , längtar! Är inte på humör just nu då hunden är dålig i magen och bajsar överallt konstant.. Nu har han äntligen lagt sej i sängen och kopplat av! Stackarn har bara sprungit runt runt runt och gnällt! Hatar själv att ha ont i magen och antar att de är ungefär samma för hundarna? Men Gustav tar ut huden en sista gång när han kommer hem, skönt för sp kan jag hoppa i säng nu! Öppnar själv i morgon, första gången så ska bli spännande! Upp tidigt i morgon för att lämna hunden hos malin! Slutar kl 18 i morgon så då ska jag sola innan jag hämtar hunden sen blir de en powerwalk med hunden sedan fixa lite hemma och sedan även ta och öppna upp mitt gym kort igen!! Taggad!! Nej dags att försöka krypa i sängmed hunden nu! Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0