In bed

Japp.. Ska straxt gå upp och äta flingor tänkte jag..?! Fick de suget.. Slutade halv 8 igår och drog sedan hem till pojkvännens mamma och gjorde naglar! Tiden rann iväg och jag va i säng vid midnatt! Idag ska hunden även vara hos pojkens mamma då vi båda jobbar tokiga tider idag så ska hinna med att lämna han nu på morgonen, där har han även sin "brother from another mother" som uppfostrar honom väl! Dock är Pegge (pudeln) gamal så de blir inte att leka så himla mycket.. Men man märker att edisson att han trivs att vara med hund vänner! Slutat halv 8 idag igen.. Blir då att pojken plockar upp mej och att jag skyndar hem och byter om till gymkläder och hämtar Malin för ikväll blir de vanligt gym så man inte känner att man måste stressa till något pass!! Så får min del blir de mage och ben idag! Någon som vill att jag ska börja lägga upp tränings bilder/resultat ? Så löning idag! Så ska betala räkningar nu på morgonen tänkte jag och hoppas att de blir pengar kvar så jag kan unna mej träningskläder nu när jag kommit igång! Vill ha bra byxor till att börja med, de känns viktigast just nu för mjukisbyxor i denna värme är inte okej! Desutom gillar jag när de sitter tajt för då ärslipper man dra upp byxorna osv.. Så nästa löning får de bli linnen! Jobbigt att känns sej begränsad med ekonomin, men är man flitig och sparar så blir de tyvärr så.. Men då har man nått att längta och se fram emot! Nej dags för mej att sluta dag drömma och börja göra mej i ordning! Hej hopp!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0