I sängen på älsklingens bröst

Mysigare kan man inte ha.. Jo att han pussar min panna tills jag somnar! Fick lite gjort idag ialf! Träffade en gammal barndomsvän i tungelsta, skit trevligt! Hunden fick 2 lång promenader bara där.. Sedan åkte jag till posten för att skicka tillbaka en hemlis som sedan kommer att komma tbx så snart som möjligt och denna gång rätt!! Sedan hem hit och hämtade mitt pick och pack åkte till malin och fixade hår och naglar till för en stund sen ! Blev även en god middag med hela tjej gänget plus några killar! Tiden rann iväg som vanligt! Och nu kan man inte ha en bättre avslutning på kvällen med tv och älskling! Ställde precis klockan, hunddagis kl 8 i morgon, set inte fram emot att gå upp så tidigt när jag börjar kl 10.30 på salongen i morgon.. Men men! Bokade även mc lektion kl 10 på måndag , skoj! Hoppas de där kortet snart blir av... Hörs i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0