Dags

Kännde att de var dags att skriva nått litet för att hålla igång bloggen även fast mobil appen fortfarande inte fungerar och den är den jag alltid bloggar ifrån, vilket suger eftersom jag sällan sitter vid datan!
Så kan givetvis fortfarande blogga från mobilen men kan inte lägga upp bilder..

Tänkte berätta lite kort om dagen.. Har varit med mamma och kollat på bil, slutade med att jag kom hem utan bil igen.... Har hållt igång ett tag nu och letat men envis som jag är så vill jag bara ha det bästa vilket pappa också tycker men dock i lägre summa än vad jag vill.. tjaffs och diskutioner! Så åkte med mamma och kom hem lika tomhänt som jag kom dit! Så nu ska jag in på blocket ett tag och kika runt efter bila och sedan blir det en film och sedan städa upp i lägenhetenh och överraska älsklingen med en god middag!
Sen får de bli en powerwalk ikväll med hunden och pojkvännen för att börja trimma fettet..
Såg nu att några nerladdningar är klara! Så blir nog att titta på någon film mitt bland alla saker också! Hej så länge!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0