Taxfree

Handlade smink för 200, blev en ögonbryns penna, läppstift, concealer med 3 färger och någon glitter ögonskugga, alltså lite smått och gott som man alltid behöver!!
Blev en väldigt rolig kväll igår med mycket dans, drinkar och en väldigt gungande båt ( det var inte jag som var full och vingla ).
För min del var jag slut och i säng vid 3, medans de andra kom i säng vid 7 i morse.. Jag är nog den som ändå är piggast idag även fast jag ligger nerbäddad med iPad just nu?
Vet inte hur många gånger vi ringde roomservice igår.. Men kul och gott var de!
Så pinsamt att vi missade frukosten i morse.. Men blev att vi gick ner och köpte med oss varsin räkmacka och apelsin juice.
Nej nu ska jag börja tappa upp vatten i bubbel bad karet så ska jag ta ett mysigt bad med Robin när han kommer tillbaka!
Bilder från resan kommer senare ( inte min kamera ) .
Ha de bäst så länge !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0