Stan avklarad

Kapp då var stan avklarad och byxorna tillbaka lämnade!
Sitter nu i sängen och busar med min kattunge som har turbon på..
Så fort posten kommer ska jag öppna mina nagel grejer och sätta igång att höra om mina naglar då jag vill vara nyfödda och din på Ålands båten på torsdag i våran lyxsvit !
Om ungefär 3 timmar blir fe dags att mecka med bilen som lär ta ett tag men hoppas inte allt för långt då jag och några kära vänner ska ha myskväll ikväll hemma hos Alice med hyrda filmer och thaikäk, har saknar det här och mina vänner! Så ser väldigt fram emot i kväll, har saknat er!
Sen blir det att sova hos älsklingen och i morgon upp tidigt för en arbetsinterljuv!
Hörs senare!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0