Sjuk igen ..

Trodde för en sekund att jag höll på att bli frisk igår.. Men fick en fruktansvärd feber igår och hade feber även idag, min mage blev värre och nu kan jag inte äta igen.. Mamma står och kockar blåbärssoppa som tydligen ska vara bra för magen?
Hade planer för i morgon men får se hur de blir i morgon, lite svårt att svara på hur min kropp kommer må i morgon..
Ligger nu med iPad i sängen och bloggar lite.. fick nyss mejl om att Robin paket ligger och väntar på att bli hämtat på posten, så tänkte svänga förbi där i morgon! Tänkte även fylla på alla j*vla diamanter som ramlar av mina naglar hela tiden... Kanske borde ta bort dom och göra om allt med någon färg i stället? Fördriva torsdags kvällen lite?!
Eh, vi får se! Ska förresten slänga upp en ny tröja som hamnade hemma hos mej idag, så snygg!!

Förresten någon som har bra tips för att bli så brun som möjligt utomlands? Åker snart och har slarvat med solarium och vill ändå inte bränna mej.. Hjälp?

Hörs snart igen! Ska lägga ut bild på en gång!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0