Sjuk

Hemma från skolan idag pga att magen inte blivit bättre..
Ligger nu i soffan och kollar på filmen the town med pappa och katten!
Har precis beställt Robins födelsedags present, kan inte säga vad de är eftersom han läser min blogg! Men det ena kommer från MQ och det andra från HM.
Ska svänga förbi salongen och hämta lite löshår och sedan löshår på posten och lämna mammas plånbok som hon glömde hemma!
Har inte ätit nått sedan frukosten så är ganska pigg nu! Vi får väll se hur de blir senare efter lunchen?
Om jag orkar så ska jag senare idag fylla på med diamanter på naglarna som lossnat, älskar dock att hålla på med naglar och ha fina sånna!

Nej nu ska jag pallra mej upp för att fixa lunch! Någon som är intresserad av att se klänningarna jag beställde?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0