Inte som planerat!

Sitter och gör naglar nu, dom blev helt förstörda igår på andra jobbet.
Blir korta enkla vita, kanske någon diamant?
Men jobbar hemifrån i morgon på projektarbete för min medarbetare i företaget har semester i alperna och kommer tillbaka på lördag! Efter det börjar bilden halv ett och ska vara hos tandläkaren halv tre.. Så ingen ide att åka!
Så blir hemma i morgon och pluggar samt solar och gör ett besök hos tandläkaren! Ska även in på banken en snabbis i morgon och sätta ib pengar på mitt kort så jag kan betala några räkningar!
Så typiskt att dom dyra räkningarna på bilen ska komma just denna månad när jag ska utomlands och försökte spara så mycket som möjligt.. Suck!
Bara bita ihop och försöka få ihop ännu mera pengar?
Jaja..

Puss och gonatt , nagel vild kommer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0