En fundering..

Fyllde läpparna i sommras, dock för mycket..
Men funderar på att fylla ett litet out i över läppen bara, hade 2 sprutor sist och funderar på att fylla en halv endast!
Och varför jag kom och tänka på de va i morse när min pojkvän kom hit på morgonen för att väcka mej så frågade han om jag gjort nått med läpparna för att de va svullna, men de va fina!
Så är lite sugen då mina läppar ganska lätt gömmer sej..
Tror att de får bli några veckor innan studenten så svullnaden hinner försvinna!
Har även haft tankar på att tatuera ögonbryn (kosmetiskt smink) och självklart för man de på en utbildad studio och inte en vanlig tatuerare!
Eftersom jag har så ljusa och glesa strån längst fram så syns de nästan aldrig, och jag är så trött på att alltid behöva sminka dom.. Någon som testat detta?

Nu dags för att rulla mot tandläkaren, usch har sån skräck!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0