Samhälle

Tråkigt men bara att få de gjort!
sedan åter står en kort lektion och sedan far jag mot stan st:eriksplan, får med Meh en passagerare i bilen, min älskade vänn Lollo!
Måste betala sista biljetterna för student skivan, oväntat men inga problem då de blir Köln på kontor idag!
Vi får se när jag är klar, har jag tid över åker jag och solar och i värstafall så kommer jag tidigare till jobbet och drar i gång! 5 kvällar framöver med jobb, men sportlovet drar ju igång nu så slappar på dagarna, skönt!
Blir att betala räkningar inatt, brukar lätt glömma så bättre att få de gjort!
Har även blivit erbjuden lägenhet som jag och en vän ska åka och titta på i veckan, spännande!
Nej dags att jobba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0