Känner för det!

Ligger och kollar runt, skönhet överallt, man kommer inte ifrån de.. Så ligger och funderar.. Ska göra naglar på fredag, löshår på onsdag, äntligen!!
Och sedan diskuterade jag med en tjej om tatuera in ögonbryn då mina hårstrån längst fram aldrig syns(förutom när jag målar dom).. Så kanske ska göra de i morgon.. Får se om jag är lika taggad i morgon !
Ska även fylla min överläpp innan studenten.. Gud massor som ska göras!
Älskar skönhets grejer, att se bra ut kan verkligen få en själv att må så jävla bra!! Och sen nått snyggt att bära och allt är perfekt!
Shoppa på perfekt attitude på onsdag kanske, hitta en skit snygg kofta!
Tänkte även dra bilen till Nacka och kolla lite!
Får se hur mycket jag hinner med i morgon helt enkelt..
Men allt ska vara gjort innan 7 mars jisses, dags att sätta igång!
Nu måste jag sova så jag orkar börja med allt i morgon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0