Solaray

Mitt hår växer så de knakar, riktigt nöjd faktiskt! Kvalliten känns också mycket bättre!
Väldigt nöjd med resultaten efter sån kort tid så kan knappt vänta för att se mera resultat senare!!

Har suttit och flitigt arbetat på ett projekt idag och igår (natt) som visat sej vara mycket lovande så hoppas på att de kan bli ett framtida jobb!

Kom precis hem från gymmet, ben och mage lite slappt precis blivit av med träningsvärken.. Så för att orka köra varje dag veckan ut så blir de att inte köra sönder dom första dagarna!

Så nu sitter jag med en kaffe och en kaka (oreo) och ska sedan när jag druckit upp gå en promenad med hunden och sedan gå till eller ta bilen (inte bestämmt än) till solariet och sola en 10 minutare! Blir att sola 10 min varannan dag nu fram till resan, skäms att visa mej utan smink.. Har aldrig varit så här blek.. Kommer ialf inte håg när senast de va ialf, då är de illa!! Nu kan jag inte klaga på att jag inte har tid ialf?!
Så blir solariet först sen en sväng med hunden och sen göra 2 mackor med kräfter, mums!
Va precis och handla! Fyllde kylskåpet med massa gott!!
3 mc lektioner inbokade sen uppkörning, förväntar mej de värsta då jag inte övat ordentligt men jag ger inte upp , då blir de boka ny tid uppkörningstid i vår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0