Några punkter avklarade

Fixat disk, de mesta av tvätten, gjort om lite i lägenheten osv.. Även varit hos mamma idag med hunden så den har fått busa av sej lite! Vet inte riktigt vad jag ska säga om vädret.. Sugen på att gå en långpromenad men kommer regnet?? Får bli att ta ut hunden på tomten en stund så han får göra sina behov och sedan vänta och se hur vädret blir! Middagen åt min älskling blev nyss klar och jag sitter och längtar till gymmet och efter att få lite träningsvärk! Menmen får väll göra nått annat som jag gillar i stället , sola? De har INTE doktorn sagt att jag inte får... En 20 minutare skulle inte sitta fel.. Åker ju utomlands den 12 september så behöver en bra grund och jag har ju en månad kvar nu ungefär så de är bara att pressa!! Förlovningsringarna som jag och min pojkvän skickade tillbaka har vi även fått! Även fast mycket dåligt saker händer i mitt liv är jag ändå så lycklig och det är tack vare dej, Gustav! Lite bilder som passar in till texten !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0