Min dag

Har åkt mc, gick skit åkte omkull men men inga skador vad jag vet ialf! Sen har jag fixat löshår på min syster och även varit ute på muskö en snabbis och hämtat lite kvarvarande saker från senast..
Så åkte jag efter de till icamaxi och handlade och nu sitter jag här (hotnstulls hälsokost) i min pojkvänn butik! Hunden är självklart med! Dock sover han just nu vilket är skönt för han blir så glad varje gång de kommer kunder..!
Riktigt skitväder idag.. Men blir att åka hem så fort pojken slutat och laga/äta mat och sedan blir de nog en film och lite mys med lilla "familjen"!
Köpte även hem "porr" idag , sofis mode!!! AH vad jag har SAKNAT den tidningen.. Mamma brukade alltid köpa hem den när jag bodde hemma och jag är inte mycket för att köpa tidningar.. Men sen så låg den där vid kassan och bara skrek KÖP MEJ, och de gjorde jag! Så jag och tidningen ska ha en mysig stund sen för oss själva också! Mycket man ska hinna med! Men är ledig i morgon också så inte hör de mej nått!
Hoppas på fint väder i morgon så man kan göra lite matsäck och ta med hunden och åka och lägga sej på nån strand! Annat blir de storstädning och solarium.. Alltid nått ialf!
Nej dags för att läsa andra bloggar och få tiden att gå här i butiken, hejhopp!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0