Gym

Har hört att mensvärk ska försvinna om man tränar, så trots mensvärk körde jag mage på gymmet och känner ingen skillnad förutom att jag har träningsvärk i magen redan! Trött blev jag och har blivit sittandes där jag ny sitter i soffan sen jag kom hem.. Han rasta hunden innan vilket va tur för hade inte orkat med de nu. Pojken ska ta ut han en sväng på tomten när han kommer hem då han inte ville göra alla behov... Och han har ätit för mycket för att kunna hålla sej hela natten..!
Så ska försöka pallra mej in till duschen nu och sen krypa ner i sängen och vänta på min prins som snart kommer hem hoppas jag? Men i väntan så kan jag ju alltid mysa med min lilla älskade vovve som nu ligger i sängen och väntar på mej!!

Hårkvalitet: Ärligt så va de svårt att märka nått, somnade med håret uppsatt och gått med de uppsatt hela dagen så han inte direkt kollat på de, men tycker att de känns bättre och bättre för varje gång jag fixar de, måste använda mindre produkter osv, framsteg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0