Samtalet..

Tagit en liten promenad för att bli av med irritation och lite arresivitet.
Aja, men de som va är att jag sökt jobb efter studenten på en hårförlängnings salong vid namn Wendys Hair!
Hade nyss samtal med chefen på stället ang min ansökan jag skickade, vad jag kan osv! Gick oväntat bra faktiskt!
De söker en person på heltid vilket jag strävar efter gymnasiet, och söker lite extra jobb nu då jobbet på helgerna är lite litet egentligen.. Så ska åka till deras salong, visa upp mej och prata vidare vilket jag ser fram emot! Så alla får hålla tummarna för mej i morgon!!!
Är dock fortfarande sjuk så tror inte de blir någon skola imorgon, har fått huvudvärk och känner mej varm..
Nu fast5 filmen, sjukt bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0