Resultatet som ännu inte är klart..

Blev ljusare än vad jag trodde jag skulle bli.. Suck!
Men blir att lägga i en färg i morgon i botten och sedan dra ut på längderna sista minuterna för att få "utväxt" vilket jag tycker är sjukt snyggt!! Så hoppas jag får till färgen i morgon ! För orkar inte slänga i en till färg idag, har precis klippt lite på topparna och får fortsätta i morgon! Blir att lämna pojken på jobbet om jag orkar gå upp.. Annars ligger jag kvar i sängen och sedan åker till känna för att köpa ny plattång då min ramla i sten golvet i badrummet och gick sönder.. Så blir en Björn axen plattång som mediamarkt har bra pris på just ny, dock hade de mindre än 10 kvar så hoppas på att hinna nypa åt mig en i morgon !! Annars får jag köpa en billig att bara ha för tillfället tills jag hittar någon annan som faller mej i smaken! Nej dags för att göra en kopp te och en nattmacka för pojken är på väg hem hit nu!! Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0