Klippning

Ska stramt klippa min baby, han tar just nu ut mitt löshår då jag fått tover i hårbotten redan..
Gör lite ont men jag står ut!!
Sitter ju och kollar bilar på blocket..!
Efter detta ska jag springa iväg och dricka typ 1 liter läsk för jag är så törstig!!! Sen blir det duschen sen ska kg och älsklingen krypa ner i sängen för ska jobba hela helgen och imorgon kväll blir det Eric saade med min mamma! Sen på söndag blir det att färga håret nu när jag ändå inte har löshår i och sedan färga mammas hår , skojigt! Sedan blir det att storhandla på Ica maxi jag och mamma med varsin kundvagn vilket brukar vara jätte mysigt!
Börjar bli sugen på att köpa sommarkläder!! Vädret liksom ?!
Suck.... Dags att kolla på Nelly, hihi !!
Gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0