Hornstulls hälsokost!

Är på pojkvännen jobb, åkte förbi med mat till honom och sitter nu här och roar mej då han stänger om 45 min!
Då ska vi hem till honom och syrran kommer dit för få ska de tittas på Hammarby match.. Suck! Jag är då den ändå Djurgården..
Så får rätta mej helt enkelt!
Gjorde några roliga saker idag i skolan på tema dagen! Gjorde mitt alldeles egna visitkort och även en skämt allmenacka till pojkvännen!
Måste sova bra inatt för imorgon blir en lång dag.. Ska på kurs efter skola i morgon på cutrin, varit där några gånger förut vilket har varit bra förutom sista gången som var riktigt dålig..
Så hoppas på bättre i morgon! Får ju roligt sällskap från salongen i Alf!
Nej nu ska jag pussa lite på min sambo, herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0