Dagen

Har inte mycket att berätta om mer än att jag precis kommit hem från min pojkvänns bror, har varit där och fixat löshår på hans tjej Malin! Så nu ligger jag i soffan medans älskling dammsuger! Sedan blir de duschen och varsin kopp te framför tv och mysa de sista timmarna innan vi ska krypa ner i sängen för våra kvälls rutiner (musik på spotify, läsa bloggar och kolla på bilar på iPad) för i morgon ska jag till gamla salongen och berätta för dom hur de ligger till kolla om jag har något kvar där och sedan fylla på med lite mera löshår på en tjej som jag hade för ungefär en vecka sen! Sen blir de hem och hälsa på familjen och lilla kissen! Kolla om mina nagelsaker kommit och i sånnafall ta med dom hem till Gustav för att fixa mina egna och sedan börja öva inför diplomeringen.. Nu är han klar med "städningen" så nu blir de att mysa!!
Herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0