Beställt!

Beställde precis hem massa nagelgrejer, de va på tiden då jag bara beställde gele och fick fel.. Fick 4 burkar vita i stället för genomskinlig.. Men men nu får man göra mycket franska istället?
Så passade på att beställa gelén som saknas för att kunna bygga ett helt set även lite filar då mina har blivit dåliga, glitter, rengörings medel osv!
Så nu är de bara att fortsätta öva inför diplomeringen som är om ungefär 3 veckor!!
Hoppas på att klara av den så man får sitt diplom och även kan jobba med detta som en hobby vid sidan om sitt vanliga jobb?
Så om du är sugen på att fixa dina naglar betalar du endast material kostnad! Brukar bli 200:- och då ingår glitter, stenar, stickers, 3D figurer med mera..

Nu ska jag faktisk gör lite nytta, blir att åka och handla följt av att städa, förberede för mat och sedan hämta älsklingen på hans jobb och då drar vi och solar och senare drar han till gymmet, då ska jag förbereda saker som är till en skoluppgift i morgon!
Nej nu måste jag börja..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0