Sorry för dålig uppdatering men är magsjuk..

Japp, ni hörde rätt! Inge kul dock menmen.. man kan inte planera sina sjuka dagar..
Skulle på fest i kväll men vi får se vad som händer med det och hur jag själv känner inför kvällen, vill dock inte smitta och sen vet ja inte hundra om jag är magsjuk då jag inte spytt?
Men ialf så var jag och min man på gymmet igår och tränae lite lätt för att komma igång ordentligt, han som ska börja med rehab för sin brutna fot flr andra gången, och ja som bara vill komma iform, så blev mest ben för mig igår, lite armar!
Sen tyvärr så syndade vi efter träningen men annanaspaj som mamma hade bakat..
Men idag blir de en dag med blåbärs soppa, skorpor och en massa plugg att ta igen då jag var sjuk förra veckan pga sjukdom.
Så blir lite att ixa med och ska väll försöka fräscha upp mg lite senare, mamma vill att jag ska med till icamaxi och handla?
Menmen ska börja sätta igång med dagens JÄVLAAAA plugg, åh skönt att man går ut i sommar!!!
slänger ut lite bilder senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0