post!

De låg massa roligt i brevlådan när man kom hem, fick dock de finaste igår som var min efterlängtade LV väska!
Sen idag kome även lite glitter till gelenaglarna som jag håller på med!
Även lite kläder som jag ska slänga ut bilder på, dock va ett av dom 3 plaggen inte som ja tänkt mig så blir att byta till en annan som jag fick i paketet fast till en annan färg!
Är så nöjd med inköpen!
Så nu ska kvällen njutas av en familje middag samt TV och en stor chailatte!
Ska föröka och bli lite bättre på att blogga, men svårt hos pojkvännen när han inte har data..
Menmen!
Kundpass imorgon i alf och hopas de går lika bra som förra veckan, var mycket folk och alla hade nöjda resultat vilket resulterar till en perfekt dag!
Blir även en sväng till gymmet i morgon och sen solning!
På torsdag blir det salongen.
Fredagen har jag ännu inte planerat klart, blir ialf skolfoto, sen UF (ungföretagsamhet) och provjobba på enskedehallen som servitris, sen får vi se vad kvällen bjuder på då jag inte ska vara med min pojkvän, vilket kan bli kul va ett tag sen ja var ifrån honom sist!
Nej, dags att städa rummet nu och fixa lite returer med mera, ska försöka slänga upp lite outfits senare för er som är intresserade!
Ha det bäst så länge!
Men ska skicka tbx denna och be dom skicka denna:
-> 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0