nytt försök!

Ska jag vara ärlig har inte tiden räckt till, skola jobb, pojkvän och familj!
Man sätter sprätt på pengar, men gör saker, har tex gjort om mitt rum?
Som sagt nya tag och nytt försök om att hålla denna blogg vid liv, om de funkar.. vet jag inte! Men ska göra mitt bästa för dom som är intresserade av att börja följa mitt liv igen!
Min dag idag har varit ganska låååång, inte för att en dag som denna är just längre än andra, utan för att allt har stått still!
En dag på salongen brukar gå ganska fort när man väl har att göra, men eftersom detta var min första dag sen skolstart så får jag väll ha överseende med denna dag, ringde ialf in en kompis på eftermiddagen som kommer med ett lendee på läooarna varjegång jag hör av mej med nya ideer!
Hon kom som bruneet och gick som rödhårig, och då tänker ni wow.. vilken förändring?  Men vänta ska ni få se, man kan leka och göra mycke fint med röda olika nyanser!
Ska försöka få henne att skicka en bild och kommer de en så slänger jag upp den senare!
Tänkte slänga in lite mode?
Ses om en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0