min morgon

Alldeles nyss knacka posten på dörren?! Två jätte stora paket kom på ingång, tyvärr va det till mamma så de va lite surt..
Så nu sitter jag i köket med en chai latte och väntar på att min pojkvän (till björn) ska vakna upp ur idet..
Så får underhålla mig här ett tag, men det gör inte mig något, tycker det är avkopplande att rensa både tankar huvud och bjuda på sina små tips och trix!
Hemma hos mig regnar det och blåser så finns inte så mycket mer att göra när man bor "på landet".
Ska uträtta några ärenden åt min syster nu när jag ändå är hemma och är sjuk.
Blir långhelg för mig, då jag varit sjuk sen i tisdags och har studiedag på fredag violket sitter fint för min del, ska försöka vara frisk då och se vad som kvällen bjuder på då jag och min syster har huset för oss själva, så blir att laga lite god mat och sen får man se!
Bli alldeles straxt att ladda ner en film, och medans den laddar så blir det en dusch och lite uppfräschning, alltid lika skönt när man känner sig deppig och sjuk!
För alla som messar mig, spelar med mera.. har fått hem min kära iphone nu igen! Kan rekomendera stället den reparerades på, den ser ut som ny, helt sjukt vad fin den blev! Man lämnar in den, dom fixar den på 45 min sen får man tillbaka den, lite högre kostnader men det är värt det om man är mobilberoende som jag! Jag ger mumien (mobilreparatör) tummen upp!
Nej dags att göra lite nytta, dags för att ta fram damsugaren!
tjingeling så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0