kvällen

Sitter i sängen med datan medans min pojkvän kollar simpson och kliar min rygg, underbart!
Har fixat syrrans hår i kväll igen, blir justreringar!
Har även färgat ögonbrynen vilket jag blev nöjd med!
Ska nu fixa lite med mitt löshår som jag aldrig blir nöjd med.. säger så här, kör ALDRIG clips, mitt störta misstag efter att klippa kort..
Börja heller aldrig med hårförlängingar, de blir en drog, sen är man fast och slösar alla sina pengar på det, tro mig jag som jobbar med det och har hört det från mina kunder och även upplevt det själv!
Nej dags att göra en chai latte och fixa med löshåret för i morgon är det fredag och då vill man väll alltid vara fin?
Blir massor i morgon, fixa naglar, sola, byta en tröja åt min pojkvän, hämta han från jobbet, åka till systemet och även städa upp hemm och göra fredags fint, hur ska jag hinna med allt? Blir de segt på bloggen i morgon vet ni ju varför....
Ha de bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0