I sängen och provar nya mobil app blogg.se

Känns som man är nybörjare igen, vilket man är på app!
Väldigt kul för med denna app kan ja även ladda upp bilder vilket är så skönt! En blogg blir så mycket roligare med bilder!
Men min dag på salongen slutade bra ialf, fick dricks och nya slingor i håret! Så jag är glad eftersom de e skolfoto i morgon! Vet dock inte riktigt än vad jag ska ha på mej? Står mellan 2 tröjor och 2 par jeans? Så jätte svårt är de ju inte ;) men men!!
Sen blir de provjobb i morgon sen förhoppningsvis en myskväll med johanna! Ska försöka hinna fixa till naglarna imorgon innan jobbet bara så man serverar med shyssta o fräscha naglar! Ska även försöka svänga förbi eaststreet på återbesök med min piercing och byta ner till kortare stav vilket skulle sitta fint för nu står den bara rakt ut som en flaggstång och är i vägen ..
Nu med denna app kommer ja slänga ut outfits lite oftare, bra va?
Ska börja i slänga ut skolfotto outfit i morgon!!
Kan börja med att försöka slänga ut en säng bild?
Test....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0